6 krótkich pytań = 6 odpowiedzi – dowiedz się czy i Twoja firma potrzebuje dedykowanego rozwiązania automatyzującego

Opublikowane przez Marzena w dniu

Dziś – krótko, zwięźle – abyście mogli Państwo wykonać wstępną analizę. 

Wiemy,  jak trudno jest zleźć czas na dogłębną analizę aby usprawnić procesy związane z magazynem narzędzi – dlatego ceniąc Państwa czas – zebraliśmy 6 ważnych pytań – na które to sami musicie odpowiedzieć, a po których to będziecie wiedzieć czy istnieje przestrzeń do stworzenia spersonalizowanego rozwiązania dostosowanego do Państwa potrzeb.

1. Czy zdarzył się u Państwa  w firmie kłopot związany z brakiem potrzebnego na produkcji narzędzia?

2. Czy była kiedyś sytuacja, że pracownik nie wykonał przydzielonej mu pracy z powodu braku dostępu do konkretnego narzędzia lub artykułu?

3. Czy zdarza się czasem sytuacja, że nie macie Państwo możliwości sprawdzenia gdzie w danej chwili znajdują się konkretne narzędzia?

4. Czy zdarza się, że pełna kontrola nad wydawanymi produktami – ich ilością i zużyciem nie jest możliwa do weryfikacji?

5. Czy pracownicy muszą odrywać się od pracy aby odebrać z magazynu konkretne narzędzi niezbędne do pracy?

6. Czy w proces dystrybucji i monitoringu artykułów używanych na produkcji zaangażowane są osoby odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie całych działów produkcji?

Jeśli na któreś z powyższych pytań odpowiedź brzmi TAK warto się zastanowić nad wdrożeniem systemu Engomat w Waszej firmie.

Polecamy również artykuły, które mogą być pomocne w podobnych kwestiach ⬇

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close