6 krótkich pytań = 6 odpowiedzi – dowiedz się czy i Twoja firma potrzebuje dedykowanego rozwiązania automatyzującego
Dziś – krótko, zwięźle – abyście mogli Państwo wykonać wstępną analizę.
Wiemy, jak trudno jest zleźć czas na dogłębną analizę aby usprawnić procesy związane z magazynem narzędzi – dlatego ceniąc Państwa czas – zebraliśmy 6 ważnych pytań – na które to sami musicie odpowiedzieć, a po których to będziecie wiedzieć czy istnieje przestrzeń do stworzenia spersonalizowanego rozwiązania dostosowanego do Państwa potrzeb.
1. Czy zdarzył się u Państwa w firmie kłopot związany z brakiem potrzebnego na produkcji narzędzia?
2. Czy była kiedyś sytuacja, że pracownik nie wykonał przydzielonej mu pracy z powodu braku dostępu do konkretnego narzędzia lub artykułu?
3. Czy zdarza się czasem sytuacja, że nie macie Państwo możliwości sprawdzenia gdzie w danej chwili znajdują się konkretne narzędzia?
4. Czy zdarza się, że pełna kontrola nad wydawanymi produktami – ich ilością i zużyciem nie jest możliwa do weryfikacji?
5. Czy pracownicy muszą odrywać się od pracy aby odebrać z magazynu konkretne narzędzi niezbędne do pracy?
6. Czy w proces dystrybucji i monitoringu artykułów używanych na produkcji zaangażowane są osoby odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie całych działów produkcji?
Jeśli na któreś z powyższych pytań odpowiedź brzmi TAK warto się zastanowić nad wdrożeniem systemu Engomat w Waszej firmie.
Polecamy również artykuły, które mogą być pomocne w podobnych kwestiach ⬇
0 Komentarzy