Nasze 4 kroki współpracy z klientem
Czy obsługa klienta zawsze jest taka sama?
Nie. Współpraca z każdym klientem jest nieco inna. Wszystko zależy od profilu firmy, potrzeb i możliwości. Nasz sztab specjalistów zawsze dogłębnie analizuje potrzeby aby zaprojektować dogodne rozwiązanie. Poniżej jeden z naszych ekspertów Paweł Jurasz w 4 krokach opisuje jak wygląda współpraca w firmami.
Analiza
Analiza techniczna – w centrum uwagi znajdują się trendy i dotychczasowe modele funkcjonowania, które zwiastują przyszłe zmiany i trendy w gospodarce. W ten sposób możesz prognozować kierunek, w jakim poruszać się będzie rynek i ceny poszczególnych produktów jakie stanowią wkład automatów, zarówno narzędziowych jak i obrotowych (bhp).
Analiza techniczna opiera się więc na studiowaniu obecnych i przeszłych zmian.
Analiza fundamentalna – tutaj jest odwrotnie – to wyniki finansowe uzyskane z oszczędności wypracowanych przez zastosowanie rozwiązania automatyzacji są podstawą, która kształtuje przyszłe zmiany niezbędne do wdrożenia automatów i innych technologii skracających okres pomiędzy zapotrzebowaniem a produkcją.
Projektowanie rozwiązania
Mam tu na myśli: złożone specyfikacje, napięte terminy i ograniczone zasoby. Sztab wykwalifikowanych specjalistów i nieskończone możliwości.
Nie ma powodów do obaw. Gdy zdecydujesz się powierzyć nam swój projekt, przystąpimy do uzgodnienia zakresu jaki ma objąć, harmonogramu i budżetu. Bierzemy pełną odpowiedzialność za dostarczenie rozwiązań technicznych i fachowej wiedzy z zakresu funkcjonowania i obsługi naszych maszyn. Rozwiązanie końcowe będzie w stanie sprostać najbardziej restrykcyjnym normom branżowym i wcześniej ustalonym kluczowym wskaźnikom efektywności. Całość odbywać się będzie w trakcie regularnych kontaktów i wideokonferencji grupy automatowej, w skład której wchodzą informatycy, specjaliści narzędziowi oraz marketingowcy i ludzie z branży. Wszystko to w ramach przejrzystego procesu i z uwzględnieniem Twojego cennego wkładu przy podejmowaniu najważniejszych decyzji.
Wdrożenie
Sukcesem każdego projektu tworzenia rozwiązań jest jego wdrożenie zgodnie z jego założeniami, utrzymując funkcjonalne i techniczne priorytety w ramach budżetu. Mając na uwadze konieczność komunikacji, nad każdym z naszych projektów pracuje przydzielony zespół, który kładzie szczególny nacisk na ścisłą współpracę z klientami i użytkownikami końcowymi przez cały jego okres wykonania. Naszą gnomą jest i pozostanie wysoki poziom obsługi oraz zadowolony klient.
Obsługa po wdrożeniowa
Wdrożenie systemu, funkcjonujące maszyny – chce się rzec – koniec problemów. Nowa jakość pracy, wzrost oszczędności, postrzegają nas jako nowoczesną i otwarta na nowości firmę. Tak! To prawda. Pamiętajmy jednak, że to był nasz obowiązek. Przymus wynikający z galopującego zarówno postępu technicznego jak i zmiany toku myślenia. Tak naprawdę to tylko jeszcze jeden krok do utrzymania się na fali czasu bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Naszą satysfakcją jest długofalowa współpraca z każdym klientem i oryginalność problemów z jakimi możemy się sprawdzić. Każdej firmie zapewniamy wsparcie merytoryczne.
W razie dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji:
tel. 726 203 743
Paweł Jurasz
0 komentarzy