Nasze 4 kroki współpracy z klientem

Opublikowane przez Paweł J. w dniu

Czy obsługa klienta zawsze jest taka sama?
Nie. Współpraca z każdym klientem jest nieco inna. Wszystko zależy od profilu firmy, potrzeb i możliwości. Nasz sztab specjalistów zawsze dogłębnie analizuje potrzeby aby zaprojektować dogodne rozwiązanie. Poniżej jeden z naszych ekspertów Paweł Jurasz w 4 krokach opisuje jak wygląda współpraca w firmami.

Analiza

Analiza techniczna – w centrum uwagi znajdują się trendy i dotychczasowe modele funkcjonowania, które zwiastują przyszłe zmiany i trendy w gospodarce. W ten sposób możesz prognozować kierunek, w jakim poruszać się będzie rynek i ceny poszczególnych produktów jakie stanowią wkład automatów, zarówno narzędziowych jak i obrotowych (bhp).
Analiza techniczna opiera się więc na studiowaniu obecnych i przeszłych zmian.
Analiza fundamentalna – tutaj jest odwrotnie – to wyniki finansowe uzyskane z oszczędności wypracowanych przez zastosowanie rozwiązania automatyzacji są podstawą, która kształtuje przyszłe zmiany niezbędne do wdrożenia automatów i innych technologii skracających okres pomiędzy zapotrzebowaniem a produkcją.

Projektowanie rozwiązania

Mam tu na myśli: złożone specyfikacje, napięte terminy i ograniczone zasoby. Sztab wykwalifikowanych specjalistów i nieskończone możliwości.
Nie ma powodów do obaw. Gdy zdecydujesz się powierzyć nam swój projekt, przystąpimy do uzgodnienia zakresu jaki ma objąć, harmonogramu i budżetu. Bierzemy pełną odpowiedzialność za dostarczenie rozwiązań technicznych i fachowej wiedzy z zakresu funkcjonowania i obsługi naszych maszyn. Rozwiązanie końcowe będzie w stanie sprostać najbardziej restrykcyjnym normom branżowym i wcześniej ustalonym kluczowym wskaźnikom efektywności. Całość odbywać się będzie w trakcie regularnych kontaktów i wideokonferencji grupy automatowej, w skład której wchodzą informatycy, specjaliści narzędziowi oraz marketingowcy i ludzie z branży. Wszystko to w ramach przejrzystego procesu i z uwzględnieniem Twojego cennego wkładu przy podejmowaniu najważniejszych decyzji.

Wdrożenie

Sukcesem każdego projektu tworzenia rozwiązań jest jego wdrożenie zgodnie z jego założeniami, utrzymując funkcjonalne i techniczne priorytety w ramach budżetu. Mając na uwadze konieczność komunikacji, nad każdym z naszych projektów pracuje przydzielony zespół, który kładzie szczególny nacisk na ścisłą współpracę z klientami i użytkownikami końcowymi przez cały jego okres wykonania. Naszą gnomą jest i pozostanie wysoki poziom obsługi oraz zadowolony klient.

Obsługa po wdrożeniowa

Wdrożenie systemu, funkcjonujące maszyny – chce się rzec – koniec problemów. Nowa jakość pracy, wzrost oszczędności, postrzegają nas jako nowoczesną i otwarta na nowości firmę. Tak! To prawda. Pamiętajmy jednak, że to był nasz obowiązek. Przymus wynikający z galopującego zarówno postępu technicznego jak i zmiany toku myślenia. Tak naprawdę to tylko jeszcze jeden krok do utrzymania się na fali czasu bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Naszą satysfakcją jest długofalowa współpraca z każdym klientem i oryginalność problemów z jakimi możemy się sprawdzić. Każdej firmie zapewniamy wsparcie merytoryczne.

W razie dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji:
tel. 726 203 743
Paweł Jurasz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close