Interface przyjazny użytkownikowi

Opublikowane przez Paweł F. w dniu

Jak ważny w urządzeniach jest łatwy i funkcjonalny interface boleśnie przekonała się branża telefoniczna po premierze pierwszego Iphone. To między innymi dzięki prostocie komunikowania się z telefonem tak wiele osób pokochało korzystanie z telefonu od Apple. Podobnie jest z automatami. To czy pracownicy zaakceptują automaty i jak szybko nauczą się z niego korzystać zależy od przyjaznego interface.
Interface nazywamy wszystko to co pozwala nam na komunikowanie się z oprogramowaniem automatu oraz oprogramowania automatu z nami. To w dużej mierze od tego jak ta komunikacja jest prosta i czytelna dla użytkownika zależy jak szybko zostanie nam wydany produkt o który nam chodziło.
Dlaczego interface ENGOMATU jest przyjazny dla użytkownika, prześledźmy na przykładowym pobraniu artykułu.

SZKOLENIE PRACOWNIKA Z OBSŁUGI ENGOMATU TRWA 20 SEKUND

Automaty ENGOMAT komunikują się z pracownikami za pomocą dużego ekranu dotykowego. W trybie oczekiwania automat wyświetla na ekranie komunikat o tym jak ma zalogować się pracownik. Czy to przez przyłożenie karty RCP czy wpisanie swojego kodu pracownika. Po zalogowaniu pracownikowi od razu wyświetlają się artykuły znajdujące się w automacie. Oprogramowanie daje możliwość określenia jakie artykuły powinien widzieć pracownik. W końcu nie ma potrzeby aby osoba która nie spawa miała dostęp do rękawic spawalniczych albo osoba która nie pracuje przy maszynach CNC miała dostęp do płytek skrawających. Oprócz nazwy produktu wyświetlają się jego dużych rozmiarów zdjęcia. Bardzo często pracownicy nie znają nazw, dlatego dodatkowe duże zdjęcie przyspiesza pobieranie i zmniejsza ryzyko pomyłek.

4096 RODZAJÓW ARTYKUŁÓW W ZASIĘGU 3 KLIKNIĘĆ

Firmy korzystające z automatów ENGOMAT bardzo często wykorzystują możliwość tworzenia grup i podgrup artykułów. Pozwoliło to na zminimalizowanie czasu jaki pracownik musi spędzić przy automacie do minimum nawet w przypadku gdy w automacie znajduje się wiele rodzajów artykułów. Pracownik nie musi przewijać długiej listy produktów tylko korzysta z czytelnych grup.

CZY WIESZ ŻE…?

Automaty ENGOMAT umożliwiają również odtwarzanie komunikatów dźwiękowych, które mogą informować np. o konieczności zwrócenia jakiegoś rodzaju artykułu.

Po wybraniu produktu automat informuje skąd mają być wybrany artykuł poprzez komunikaty na ekranie oraz za pomocą systemów diod świetlnych.

Po otwarciu przegrody, pobraniu artykułu i zamknięciu przegrody, automat automatycznie wyloguje pracownika. Dzięki czemu nie ma możliwości aby inny pracownik cokolwiek pobrał na konto osoby która zapomniała by się wylogować.

W tym momencie automat jest gotowy do obsłużenia kolejnego pracownika.

Cała operacja pobrania może trwać zaledwie 5 sekund, ma to szczególne znaczenie w firmach w których liczba pracowników przekracza 100 na zmianę.

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.


Paweł

tel.: +48 665 288 022

e-mail: pfranas@eng.pl