3 kluczowe elementy do skonstruowania rozwiązania dostosowanego do potrzeb Klienta

Opublikowane przez Grzegorz w dniu

Jakie nowe możliwości dla firmy stawia automatyzacja?
W jaki sposób można usprawnić przebieg wykonywanych czynności na magazynie?

Na te kluczowe pytania odpowiada dziś ekspert z dziedziny gospodarki narzędziowej i doradca biznesowy – Grzegorz Skalski. 

specjalista od automatów

1. Jak ocenia Pan możliwości automatów przy rosnących oczekiwaniach klientów co do większej efektywności wielu procesów – w tym procesów magazynowych?

Automaty i oprogramowanie, które nimi steruje, stanowią podstawę rozwiązania skrojonego pod potrzeby i wymagania konkretnego klienta. Każdy z naszych klientów inaczej rozumie zwiększanie efektywności. Do nas należy uświadomienie mu jakie dodatkowe korzyści może osiągnąć przez zaprojektowanie i wdrożenie właściwego rozwiązania. Najczęściej okazuje się, że podniesienie efektywności można osiągnąć łącząc i zastępując procedury związane z łańcuchem dystrybucji funkcjonującym u klienta (wydawanie artykułów pracownikom, generowanie zamówień i wysyłanie ich w odpowiednie miejsca, kontrola stanów magazynowych itp.). Większość tych czynności wykonują pracownicy. Aby wykonywać je w prawidłowy sposób pracownicy ci poświęcają swój czas i energię. Zastosowanie automatów pozwala im odzyskać konkretną ilość czasu, energii oraz przesunąć je do czynności i procedur zdecydowanie bardziej wartościowych dla firmy.

2. Jaki potencjał ma innowacyjne oprogramowanie proponowane przez Państwa?

Oprogramowanie stosowane w naszych automatach jest niezwykle elastyczne – jego możliwości są bardzo rozbudowane. Stosujemy oprogramowanie w trzech poziomach zaawansowania: Basic, Medium i Pro. To który poziom wykorzystamy zależy od klienta. To on określa jakie wyniki chce osiągnąć stosując nasze rozwiązania. Nie oznacza to jednak, że raz zainstalowane oprogramowanie nie może być zmienione w trakcie jego użytkowania. Jeśli klient jakiś czas po wdrożeniu naszego systemu określi inne lub dodatkowe potrzeby, elastyczność oprogramowania pozwala na taką rozbudowę rozwiązania i zmianę konfiguracji, aby zaspokoić potrzeby klienta. Najczęściej klienci wykorzystują nasze rozwiązania do zautomatyzowania gospodarki narzędziami do obróbki metalu (płytki, frezy, wiertła), artykułami BHP i narzędziami typu szlifierki lub wiertarki, niemniej oprogramowanie daje również możliwość kontroli ruchu artykułów które, ze względu na gabaryty, nie mieszczą się w automacie.

3. Jakie dane czy raporty mogą okazać się kluczowe dla firmy?

Najwięcej przydatnych dla firmy danych dostarczają raporty pobrań i raporty stanów minimalnych. Na ich podstawie można zaprogramować system zarządzania firmy (np. SAP) do generowania i wysyłania dokumentów zamówień, dokumentów rozchodów, zliczania kosztów jednostkowych lub grupowych, mierzenia żywotności wykorzystywanych narzędzi itd.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów:

e-mail: kontakt@nulleng.pl

telefon:
+48 17 283 79 96
+48 603 363 830

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close