Najczęściej zadawane pytania przez klientów

Nasze rozwiązania nie mają ustalonej jednej stałej ceny. Cena zależna jest od wielu czynników tj. ilości zastosowanych automatów, rodzaju zastosowanych automatów, wyboru oprogramowania, zakresu usług dodatkowych oraz indywidualnych potrzeb klienta.

Nasz system stale monitoruje ilości artykułów i w razie potrzeby wysyła powiadomienia do odpowiedzialnych osób o konieczności uzupełnienia produktów.

Asortyment można zmieniać, jego ilość oraz rodzaj zależny jest tylko i wyłącznie od aktualnych potrzeb klienta.

Nasze urządzenia posiadają szeroki wachlarz zastosowań. Najpopularniejsze zastosowanie to np. wydawanie artykułów, zwrot produktów do regeneracji / złomowania, rejestracja produktów lub też tworzenie raportów odnośnie wcześniej wymienionych zadań.

Rozwiązanie sprawdziło się wszędzie tam gdzie konieczne jest wydawanie artykułów ochrony osobistej (ŚOI) lub narzędzi.

Nie ma większych ograniczeń co do rodzaju asortymentu lub jego wielkości, możemy zaprojektować rozwiązanie odpowiadające potrzebom klienta. W naszych rozwiązaniach mogą znaleźć się drobne elementy np. śrubki, gwoździe czy dużo większe np. kaski, ubrania.

Tak. Nasze oprogramowanie umożliwia wysłanie odpowiednich raportów do wybranych osób w określone dni i wybranej godzinie.

Nasi klienci mają możliwość samodzielnego dobrania asortymentu umieszczonego w automatach również od innych dostawców.

W samym systemie jest to bardzo proste. Automaty posiadają budowę modułową dzięki czemu bez przeszkód możemy zamieniać produkty nawet o innych gabarytach.

Automaty można podzielić ze względu na sposobów w jaki produkty maja być wydawane lub ze względu na wielkość wydawanych produktów, najogólniej: szafkowy, szufladowy, bębnowy, lid.

Pobieranie produktów jest bardzo proste i intuicyjne. Pracownik przykłada kartę do czytnika w automacie i wybiera produkt poprzez dotknięcie zdjęcia produktu na dużym ekranie dotykowym, następnie odbiera produkt ze wskazanej przez automat przegrody.

Decyzja zależy od klienta. Uzupełniać może dostawca produktów lub sam klient.

Tak. Zawsze po zainstalowaniu automatu, nasza firma przeprowadza takie szkolenie. Dodatkowo nasza firma może takie szkolenie przeprowadzić również po pewnym czasie od instalacji np. dla nowych pracowników.

Korzyści obejmują wiele obszarów, możemy wyróżnić kontrolę nad wydawanym asortymentem, oszczędności, dostępność artykułów 24 godziny i 7 dni w tygodniu. O więcej zapytaj naszych specjalistów.

Raz na 6 miesięcy nasz serwis przeprowadzam kontrole działania automatu aby zapewnić jego bezawaryjność na największym możliwym poziomie.

Okres gwarancyjny może trwać do 5 lat – w zależności od wybranego wariantu.

Istnieje mechanizm umożliwiający otwarcie automatu i ręczne wybranie produktu.

Tak, natomiast należy to ustalić z naszymi doradcami w momencie składania zamówienia.

Tak, jeżeli system w Twojej firmie umożliwia wymianę danych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Zadzwoń lub napisz do nas

Tel.: +48 603 363 830

E-mail: kontakt@eng.pl