Czy istnieje możliwość połączenia automatu z moim systemem w firmie?
Tak, jeżeli system w Twojej firmie umożliwia wymianę danych.
Tak, jeżeli system w Twojej firmie umożliwia wymianę danych.
Tak, natomiast należy to ustalić z naszymi doradcami w momencie składania zamówienia.
Istnieje mechanizm umożliwiający otwarcie automatu i ręczne wybranie produktu.
Okres gwarancyjny może trwać do 5 lat – w zależności od wybranego wariantu.
Raz na 6 miesięcy nasz serwis przeprowadzam kontrole działania automatu aby zapewnić jego bezawaryjność na największym możliwym poziomie.
Korzyści obejmują wiele obszarów, możemy wyróżnić kontrolę nad wydawanym asortymentem, oszczędności, dostępność artykułów 24 godziny i 7 dni w tygodniu. O więcej zapytaj naszych specjalistów.
Tak. Zawsze po zainstalowaniu automatu, nasza firma przeprowadza takie szkolenie. Dodatkowo nasza firma może takie szkolenie przeprowadzić również po pewnym czasie od instalacji np. dla nowych pracowników.
Decyzja zależy od klienta. Uzupełniać może dostawca produktów lub sam klient.
Pobieranie produktów jest bardzo proste i intuicyjne. Pracownik przykłada kartę do czytnika w automacie i wybiera produkt poprzez dotknięcie zdjęcia produktu na dużym ekranie dotykowym, następnie odbiera produkt ze wskazanej przez automat przegrody.
Automaty można podzielić ze względu na sposobów w jaki produkty maja być wydawane lub ze względu na wielkość wydawanych produktów, najogólniej: szafkowy, szufladowy, bębnowy, lid.